A különc Lord (Prológus)

~***~

Hogy milyen érzés a 19. század végén, Londonban egy nemesi családban élni? Sokan biztosan rávágják, hogy másképp túl sem lehetne élni a hétköznapokat. Rengeteg pénz, rengeteg kiváltság, elegáns bálok, befolyásos ismerősök, fényűző élet a luxus villákban. A rengeteg pénzt említettem? Valamiért mindig ez számított igazán. Kit zavar az alsóbb osztály sanyarú sorsa, a folyamatos kirekesztés, az arisztokrata családokon belüli ellentétek. Ebben az esetben talán rossz családba születtem. Nem azt mondom, hogy megvetem ezt az életformát. Én is élvezem a gazdagságot, a vele járó javakat, de ahogy mindennek, ennek is megvan az árnyoldala. Bármilyen meglepő, nekünk is rengeteg szabályt és illemet követnünk kell. Gyakran nagyobb elvárások vannak az arisztokraták felé, mint az átlag polgárok felé. Ezeknek pedig nem mindig könnyű megfelelni. Példaként kezdhetném a házasodás témájával. Itt vagyok közel 30 évesen, nyilvánvalóan egyre türelmetlenebbül várja a családom, hogy végre elvegyek egy előkelő, befolyásos családból származó hölgyet. Hogy én mit akarok? Mit számít. Sosem számított. Biztosan kifordulna körülöttem mindenki a hitéből, ha megtudnák, hogy az első alsóosztálybeli hölgy ujjára gyűrűt húznék, ha ki merne költözni velem egy félreeső lovastanyára, ahol mindentől távol élnénk az életünket békében és szerelemben. Túl sokat kérek? Meglehet. Álmodozni azért szabad, nem?
- Tony, siess már! Tudod, hogy randevúm van, miattad fogok elkésni!
- Megyek, megyek – forgatom meg a szemem felsóhajtva. Theodor barátom ismét talált valami könnyen kapható fruskát, akivel szórakozhat egy éjszakát. 30 évesen hogyan lehet ilyen agyi szinten egy férfi. Ő az a tipikus eset, aki csak élvezi a gazdagság nyújtotta javakat. Egyébként nem tudok belekötni. Jó barát, legjobb a szakmájában, abba pedig nem fogok beleszólni, hogyan élje a magánéletét.
- Mindent a te nyakadba varrok, ha elvesztem a kislányt.
- Elhiheted, hogy egy pillanatig sem érdekel. Holnap találsz újat – veregetem vállon kicsit sem együtt érzőn, majd megkerülve lépek a tükör elé, hogy megnézzem magam utoljára. Azt hiszem, rendben leszek. Végülis nem nekem lesz randevúm.
- A kocsijuk készen áll, uraim.
Joseph Smith, a komornyikunk lép hozzánk. Amióta az eszemet tudom, ő az a személy, akire úgy tekintek, mint apámra. Mindent tőle tanultam, amit a „nagyon elfoglalt”, zsugori, gőgös vér szerinti apám sosem tanított volna meg magától. Ez viszont egy másik történet. Most ideje indulni, színházból igazán nem illik késni, bármennyire vagyok egyébként a híve.

~***~

Sziasztok!

Nem tudom, van-e bárki, aki olvassa ezt a blogot, de az a helyzet, hogy íródott egy hosszabb novella. Abban reménykedem, hogy a folytatásos sztori jobban felkelti az olvasók érdeklődését, ezért megpróbálkozom vele. :) Előre szólok, hogy ez csupán egy novella, ergo nincs részletesen kidolgozva minden karakter (legalábbis a sztoriban,a fejemben minden apró részlet megvan), nagyobb ugrálások lesznek az időben. Röviden tehát a főszereplőm életéből kiragadtam néhány fontos eseményt, és ezeket írtam le. Amennyiben úgy látom, van érdeklődés a történetre, a jövőben megesthet, hogy jobban kibontom a történetet, és egy egészen hosszú valami kerekedhet a végére. Kérlek, hagyjatok nekem kommentet, bármilyen visszajelzést, hogy lássam, megéri-e folytatni. Jó szórakozást! :)

Ui. A történet a 19. század Angliájában fog játszódni. Nem tudom, mennyire lett hiteles a kép, amit írtam róla, nézzétek el nekem, ha nem igazán. Megtettem mindent tőlem telhetőt. :D

Home Stonestreet

5 megjegyzés:

  1. Hey there!
    Imádom a viktoriánus kori Londont (meg Londont akárhogy, akármikor eleve), szóval már az első mondatoddal megfogtál. Miután végigolvastam, csak azt éreztem, hogy mégmégmég, ez nagyon tetszik. Tony karaktere már most megfogott, és nagyon sok lehetőség van benne, ez ennyi idő alatt is kiderült, szóval nagyon érdekel, hogy mi lesz vele. Nagyon várom a folytatást, remélhetőleg hosszabb részekkel! <3
    Love, az új rajongód, Lyla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a visszajelzést, és hogy itt vagy! Nagyon jól esik bármilyen féle-fajta reakció már egy embertől is. Épp ezért ki is tettem egy hosszabb részt, ezt pedig kikiáltottam prológusnak a rövidsége miatt. :'D Jó szórakozást, köszönöm, hogy itt vagy. <3

      Törlés
  2. Érdekesnek ígérkezik, várom mit hozol ki belőle. A korszak remek, hogy férfi szemszögből írsz pedig rettenetesen izgalmas. Csak így tovább, rohanok olvasni a következő részt! 😊❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyi izgalmat azért ne várj bele... :'D Egy barátnőmnek írtam, aki csak sok sok romantikát meg úriemberséget kért, szóval talán nem lesz az a nagyon fordulatos sztori, de ha egyszer nekiülnék, és kibontanám jobban az egészet, talán egy király történet lehetne belőle. Ez csak egy 18 oldalas szösszenet, de ha úgy van, lehet több is... ^^ <3

      Törlés
    2. Akkor csak olvasom, aztán majd meglátjuk mit alkotsz ezekkel a feltételekkel.♥

      Törlés